Tuesday, September 28, 2010

Sabar

Aiyoooohhh...sejak minggu lepas, kesabaran aku memang diuji sehingga ke tahan gaban...bermula dengan aplikasi talian untuk pengurusan data sehinggalah ke pengurusan hal peribadi. Memang sesuai dengan major course aku di universiti..hehehehe..management!

Pagi ni, buah hati aku buat hal...aduhai.. pepagi lagi Cik Mat Asus mengamuk..sebenarnya sejak semalam lagi aku cuba memujuk agar dia balik asal tapi takmau jugak..aku tension so dia pun tension jugak kut...akhirnya terpaksalah aku bubuh batu nesan untuk perisian2 sebelum ini dan menapak balik laaa...adussshhh...maka tersadailah Cik Mat Asus aku di BHL sehingga petang ni..

Moral yang aku pelajari ialah kalau aku marah, baik aku diam dan jangan tunjuk kan apa-apa..muka sadin je. Sebab bila aku marah, akan terkesan lah sekeliling aku..aduhai.....akibatnya Cik Mat Asus aku pun udah tension dan merajuk...huhhuhuu!

No comments: