Friday, June 5, 2009

nonetheless

uish...hidup memang penuh pancaroba...

Baru-baru ni aku diuji lagi emosi... (BENGKAK HATI!) Akibat kelalaian akhirnya aku kerugian hampir RM5000 apabila barang-barang kesayangan aku dirampok di dalam rumah mak bapak aku sendiri...huhuhuhu..bodoh sehari dua..

Tak apa lah..ujian ni sekadar untuk menyedarkan aku kepada kenikmatan yang tak pernah aku syukuri! Sekarang ni dah hampir seminggu buat muka sadin je...Mungkin Isnin depan baru aku menyusun langkah untuk mengantikan semua barang-barang berharga yang dah hilang. Sabar je lah!

P/S: Buat rakan-rakan yang sedang menunggu semakan keputusan HLP (Biasiswa Kementerian Pelajaran), keputusannya akan diumumkan pada 16 June 2009, sabar-sabar la menunggu. Aku dah pun ngendeng Puan Aisyah Majid dan beberapa kenalan yang tak kenal pun siapa aku kat Kementerian tapi mulut mereka memang kena glue gajah, sikit pun tak nak kasi tau!!

3 comments:

lupekanje said...

heheh... diorg mang tk nak bagitau...even kat yg duk seblah diorg nih...huhu..
saspen kan????!! sabar lah ye..setiap yg berlaku ada hikmahnya...
terima takdir...dan redho..
Allah telah mengatur hidup kita sebaiknya.
takziah atas kehilangan itu...tk per...reter blh dicari...tpi klu nyawa??? mana mau carik??
smua di muka bumi ini hanya pinjaman kan...ok..cheer up.

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,性愛

豚骨拉麵Tiger said...

,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社