Saturday, December 12, 2009

Penyokong biasa....









Pagi ni ada program pendaftaran pelajar siswazah baru bagi sesi semester 2 2009/2010. Kebetulan rakan baik aku, guru dari SMK Main Convent Ipoh, Cikgu Yang meneruskan perjuangannya dalam bidang Sarjana Biologi turut bergelar mahasistua di UPSI. Aku pun mengambil kesempatan ini untuk bersua muka selepas 2 tahun sepi tanpa berita. Sempatlah kami berborak sambil aku menjadi penyokong kepada rakan gaduh yang menjadi MC dalam penuh kesyahduan apabila asyik berderai airmatanya akibat serangan virus sore eyes!



Seusai majlis lewat jam tiga, aku menerima panggilan dari adinda mengingatkan aku mereka sudah dalam perjalanan dan menghampiri destinasi. Aku pun bergegas pulang dan terus memecut ke Simpang Pulai. Dan kami sekeluarga seperti biasa melakukan perkara-perkara ADHOC jeee...dan aku seperti biasa akan tetap menyokong sekiranya masa mengizinkan...Maka hari ini kami sekeluarga menghabiskan sepetang di Cameron Highlands...hehehehe! Malam minggu di Cameron Highlands memang menyeronokkan tambahan pula dengan kehadiran pasar malamnya yang penuh dengan pelbagai juadah yang sememangnya menjadi kegemaran kami sekeluarga..rasanya hanya di sini kami dapat menikmati udang goreng, ketam goreng, cendawan goreng dan pelbagai jenis sayuran yang digoreng...heheheheh! Mak seperti biasa tak akan lupa mendapatkan stoknya, teh yang pelbagai aroma!

 
 
Kali ni turn aku melayan anak-anak sedara...heheheh....paling cun ialah kasut Crocs yang sedondon warnanya! Ghega...boleh beli 10 pasang jika dibandingkan dengan harga originalnya..berbaloi-baloi..! Tapi bayar sendiri leeee....

Dan aku sampai di Tanjung Malim tepat tengah malam...ehhhh...pintu pagar kali ni telah ditutup...ada yang memerhati la tu...! Terima Kasih....

No comments: