Friday, April 2, 2010

Embarking A New Journey

Past few days, it was filled with  busy yet fulfilling activities...On 7 April, Mag Inc. will be sneaking to all school promising free pizzas for the students. Hmm..Yummy!

My old students, Talwin and the gang...with evergreen MR Foong during 'Introduction to Mag Inc. 2010' at SMJKC Sam Tet, Ipoh!

It was a great opportunity to see an old friend and students from SMK Tarcisian Convent, Mr Foong, nampaknya dia pula jadi coordinator utk Mag Inc, The Star.



Buku Program untuk Pertandingan  Catur MSSPK Daerah Batang Padang, 
kerjasama dengan SK Sg Behrang

Maka, sedikit perancangan untuk memperkenalkan bagaimana majalah perlu digarap di SMKA Slim River bakal diperkenalkan agar Zikroyat bakal berwajah baru..bersediakah aku membawa perubahan tersebut? Aku mulakan dengan langkah yang mudah...hari ini, buat pertama kali warga SMKA melihat hasil tangan aku...heheheh! Simple dengan impak maksima..itu motto aku dalam bekerja!




Kak Raja sedang ghalit memotong tag arbiter...(ke..!! main sms dengan cik abang!)



But the best past was (my part!), Kajian Tindakan yang telah dibentang di Peringkat Negeri telah di terima oleh committee dari BPI untuk dijadikan inovasi utama SMKA Slim River semasa Kursus Pentararan Inovasi SMKA di SMKA Kuala Lumpur 30 Mac 2010.  Dalam masa yang sama, jawatankuasa Inovasi sekolah turut dibentuk...hidup semakin menarik. KT tersebut bertemakan bahasa, maka pendekatan yang digunakan bakal membawa pembaharuan dalam teknik pengajaran Bahasa Inggeris dan Bahasa Arab di SMKA!




 Ini kali pertama bersua muka dengan orang kuat BPI, Encik Wan Salmunan.



Kajian aku dikomen oleh En Abdul Aziz tentang bagaimana untuk memantapkan lagi aspek inovasi dan laporan yang bakal disediakan pada bulan November untuk penilaian akhir



Dan akhirnya, aku berjaya memeterai ikatan dengan pioneer dan pencipta Prodigy untuk digunakan dalam grant bersama alumni ILEP yang lain-lain. Apa yang pastinya alumni ILEP hanya dapat digerakkan dengan adanya sesuatu ditangan...maka inilah masanya!

No comments: