Tuesday, January 26, 2010

Bangganya

Bro....aku dah banyak berkorban untuk ko...so sekarang aku nak ko berkorban untuk aku pulak...

Biasa kan?!

Tapi kalau skripnya sebegini...

Bro..aku sangat berbangga dengan apa yang telah ko lakukan...sekarang aku nak ko berbangga dengan apa yang aku lakukan sekarang....

Biasa kah kita mendengar sebegini?

Aku sangat berbangga dengan Pengarah aku! sebab aku tak pernah jumpa seseorang yang work so hard untuk merealisasikan apa yang diingini...hehehhehe...aku ni bukannya seorang yang teliti kerana aku suka menganggap semua orang perlu ada ruang kesilapan termasuklah aku!

Tapi aku rasa dia tak pernah give up menegur aku...dan mendidik aku...hahahhahah...tambah pula aku ni jenis dungu sikit.....haahhaahhahha. Pengalaman aku menaip dan mencetak surat dalam Bahasa Melayu bukanlah sesuatu yang aku suka...Perghhh....habis satu rim paper Double A dan abis ink printer aku (FYI: aku pakai 3 printer pulak tuh!)

Walamak...aku nih amik paper BM (STPM) 3 ke 4 kali...heheheheh....sebab asyik fail! Paper English Literature (STPM Persendirian) punyalah kacang walaupun tak pernah study!!! di situlah kelemahan dan kekuatan aku...

apa yang pasti ialah...rambut aku semakin putih...adakah akan seputih Pengarah aku? Huhuhhuh.....! Bangga gak rambut putih kalau aku dapat mengaut semua (atau hampir semua) ilmu dalam kepala Pengarah aku tuh....!

No comments: