Thursday, February 25, 2010

Sudah Selesaikah?

Suka aku baca entri pengarah aku dan penceramah yang telah diundang untuk Program Pembangunan Komuniti Fasa Dua: Bengkel Pembinaan Blog untuk SU PIBG Daerah Batang Padang..

Huhuuhuh..memandangkan aku nih setiausaha...belum selesai lagi kut!!

Banyak pengalaman yang dikutip...heheheh...tambah pulak pengalaman yang orang tak perasan, macam jumpa duit syiling kat bawah meja..kerling mata kiri kanan..kut-kut la ada yang menengok  kutip duit tu..heheheh! Tapi muka maintain Sardin je...macam aku kutip duit sendiri..Tu gamaknya ada yang kata aku nih nak sama level dengan yang tidak sejantina..hahahahh....aku terima je walaupun syiok berdebat dan bertekak anak tekak..hehehehehe! Apa pun, jauh disudut hati...aku tetap berterima kasih sebab bagi pengalaman tu walaupun kiranya serupa macam letak duit syilling di bawah meja bagi aku kutip...!

Secara keseluruhannya, program ini telah meberi manafaat yang sangat banyak dan berguna kepada Daerah Batang Padang, PIBG sekolah-sekolah yang terlibat, SU PIBG yang sanggup datang...heheheh..hambuan banyak beb!!, Pengarah, Aku yang merangkap SU dan pemegang grant dan Fasilitator yang terlibat...al kata lah..semuanya ibarat  mengutip duit syilling di bawah meja...banyak ooooo....!

1 comment:

DUN Behrang 2020 said...

Salam ziarah,

Tahniah...satu penganjuran yang cemerlang dan terbilang! Nasib baik dapat SU yang cergas...senang banyak 'tuan pengarah'...syabas!