Wednesday, April 22, 2009

Penyapu Baru

Sesiapa sahaja yang memasuki tempat kerja baru akan dianggap ibarat penyapu baru. Begitu jugalah yang terjadi pada aku.

Aku selalunya suka ambil tempoh bertenang! Kali ni lama gak aku punya bertenang sampai bos pun dah naik risau!!!

Hari ni, tempoh bertenang aku dah tamat sebab aku dah ada kekuatan mengadap orang no. 2! Dah tiba masanya aku membuka lembaran baru dan menggunakan penyapu yang ada di tangan aku...Setakat ni aku hanya memerhati dan membelek-belek penyapu baru di tangan sebab aku tak tahu macamana nak guna penyapu tu! Akhirnya aku diberikan input dari orang besar no.2 apa yang perlu dilakukan.

Idea dah ada, tinggal nak olah dan dapatkan sesiapa sahaja yang sudi tolong aku hayunkan penyapu kat tangan ni...ehehehhe!! Setakat ni dah ada beberapa orang yang nampaknya positif dan memberi sokongan. Itu yang mahal...

No comments: