Monday, July 7, 2008

Relax la!

Boyfriend aku yang semakin hari semakin hansome!!

Hari ni mission aku ialah menyiapkan skrip Choral Speaking aku. Tapi pasal aku puasa hari ni...malasnya nak buat apa-apa. Lepak kat mini office aku sambil diganggu oleh boyfriend hansome aku pasal dia asyik nak pasang dvd yang baru dia jumpa dalam kotak-kotak yang masih berselerak keliling rumah!!!
Hari ni aku melawat semua walk of wisdom aku...lama tak tinggalkan komen so hari ni aku pergi jumpa Arsaili yang rasanya ada di Terengganu, Yanglerni yang baru balik umrah, baca puisi Cikgu Bashid, baca puisi Maslino...tengok entri malu-malu Rozita, kereta Mazda model baru ~ Estina 323 (ye ke?) di blog Azlan and rupa-rupanya De Linn dah ke Poli Jitra ~ Minah ni ke UUM Sintok rerupanya bukan ke Poli Jitra (Tahniah DeLinn & Thank you Ayu for the info)...Jo Bangla pula tengah frust..hish..asyik frust je mamat nih! Sambil tu aku kena habis basuhkan baju. Hari Jumaat kelmarin barulah washine machine aku dapat berfungsi sesempurnanya!!! As usual..dasar pemalas, aku usaha carikan dryer sebab tak nak sidai baju...
Semalam tetamu pertama datang berdatang ke rumah aku...Honey, mak dia and niece dia yang begitu prim and proper yang 360* lain dari anak-anak aku yang gaban mengadap spagetti bolognese aku! Dapatlah aku guna set pinggan mangkuk baru yang dibeli dengan Honey. Seronok juga melayan tetamu yang datang walaupun rumah masih berselerak dan berhabuk dek kerja plumbing dan pasang railing curtain! Ada ramai orang lain yang sebelum ni datang tapi tak sempat nak menjamu mereka...Next time la kut. Dah lama jugak aku tak meraikan orang...
Dah berminggu memikirkan idea untuk skrip aku tapi belum datang mood! Agaknya kerja yang bertimbun sama kut...itupun ada 4 file yang belum dikemaskini...belum termasuk kena kerja hari Sabtu ni untuk Ujian PTP...
Satu kelegaan untuk aku ialah jadual waktu baru yang diterima pada hari Selasa. Waktu ngajar aku dah kurang dari 28 waktu ke 26 waktu. Dapatlah aku bernafas sikit...Tapi sayang kelas PJ aku yang diambil balik...
Okay.. sambung kerja!

4 comments:

Ayu Mohamad said...

Salam..
Kak, hehe Delinn bukan ke Poli Jitra :) dia ke UUM SIntok :)

Sharifah Hassan said...

Salam..

Ooops ek?..waaargh! Salah baca info la tu...nanti dibetulkan....

Thank you!!

DeLinn said...

Ha ah, UUM. :-)

pssst joe bangla frust apanya? :D

Sharifah Hassan said...

Hi delinn,

ala..joe, ko tau la dia...tengah frust le tu tak ada member contact dia kut...suruh cari girlfriend tak nak...aku tak sungguh dulu pun pasal aku tinggi bebenor bila jalan dengan dia..Hahahaha...ni kalau dia tau...mau dipelangkongnya aku....tapi dia cute tau!