Sunday, November 16, 2008

Destinasi Percutianku..


Kali ini aku berjalan lagi. Cuma dalam Asia sebabkan kekangan masa dan kerja! Bagi aku yang penting ialah aku masih mampu mempelajari dan menghargai kehidupan yang berbeza. Dalam perbezaan itu akan aku carikan persamaan yang mengikat satu budaya dengan budaya lain.


Tempat yang aku tuju kali ini memang menarik, banyak membuat aku menginsafi dan mensyukuri segala kelebihan yang aku miliki.


Ada diantara teman rapatku yang tak minat berjalan, merantau dan memerhati tempat baru (for sure kalau disponsor, ikut jugak!). Bagi mereka berjalan adalah aktiviti membuang masa dan duit. Kata mereka betul mengikut perkiraan mereka. Pasti mereka ada cara membelanjakan wang mereka! Untuk aku, berjalan memang "passion" aku dari dulu kerana itulah cara aku dibesarkan..(Rasanya apa yang aku buat, semua jadi "passion"!!!)


Nanti aku masukkan gambar-gambar!



No comments: