Saturday, November 1, 2008

Boringnyeeeeer....

Hari ni aku boring lagi.....so aku kemas rumah dan spend sejam lebih dalam bilik mandi (bukan berendam lorrrr tapi cuci lantai dinding dan kolah, sambil memikir!)
Ntah apa-apa kadang-kadang tu rasa! Yang aku tau right now, kerja bertimbun-timbun. Dan aku pun tengah contemplating untuk mula blogging dalam English balik! Bukan apa dah hampir setahun aku menulis dalam Bahasa Melayu, kiranya macam rasa dah ok! So kenalah polish English pulak...tambah aku ni jenis mdah lupa kalau tak selalu practice! Ahaks (tetiba teringat kat Arsaili....apa la yang ko busy sangat tuh!)
Best friend si Nita akan ke Iran for nearly 2 weeks, meghengkam hati aku sebab aku tak leh ikut! Kadang-kadang tu bukan pasal duit (atau memang pun kut!) tapi sebab komitmen aku yang memang banyak dan semuanya priority yang perlu didulukan sampai aku dah tak tau mana dulu dan mana kemudian! Heheheeh....lantaklah labu, asalkan sebelum 14 November, semua kerja aku selesai dan aku boleh berehat panjang (itupun hanya ngam-ngam sebulan je!). Bulan 12, ada projek baru yang aku anggap sebagai perjuangan kali kedua! Dulu aku gagal menamatkan mungkin kerana komitmen yang perlu diberikan priority! So kali ni aku akan usahakan agar perjuangan kali kedua ini adalah priority aku yang pertama...Doa-doakan lah...aku akan tahu pada 5 November dan paling lewat 10 November (double bonus gak untuk aku sebab weekend tu aku dapat birthday present aku....wahaahhhaha...bestnyerrr!)
Semalam dapat keputusan PTK, uishhh...memboringkan...setakat layak naik pangkat je tapi tak dapat naik gaji! Tapi aku cool down je sebab rezeki aku kat tempat lain...mana boleh nak raup semua masuk kat aku je, kena kasi kat orang lain! So Tahniah kepada semua cikgu-cikgu yang berjaya naik gaji! Ada satu cikgu kat sekolah (sessi petang) aku dapat naik gaji rezeki anak yang baru lahir beberapa hari lepas! Rezeki dia...
Aku ingat cuti sekolah ni aku nak belajar main golf! Masa aku ke Manjung dulu, aku berjumpa dgn pegawai teknik golf, ada dia offer untuk ajar. Pastu best friend aku pun dok ajak main golf kat club dia...hehehehe...tak leh pegang kayu hoki dah, belajar pegang kayu golf lak!!! Benda baru memang seronok untuk dicuba. Jom ajerrr...Jadikkk!

No comments: