Sunday, November 2, 2008

untuk Azzah!

Hari ni macam nak buat kek karrot. Pagi tadi aku buat kuih cek mek, favourite aku (masa tinggal di Kuala Besut). Tengah-tengah malam sambil layan 4 dvd dgn anak-anak aku (diaorang tidur pukul 2, aku tidur pukul 6) aku teringatkan keledek manis yang ada dlm fridge, so sambil layan mata, sempatla aku merebus keledek. Pagi ni tinggal gaul je...

Berbalik pada kisah kek karrot, aku pun masuk website cari-carikan resepi yang mudah (ada resepi yang main campak dan gaul-gaul je) tapi aku terserempak dengan satu website yang amat menarik. Orang pertama yang aku ingat ialah si azzah. Rasa aku dia buat kek keladi. Kalau dia nak promote keknya ke persada maya, ini adalah laman web yang paling sempoi dan best gak untuk dijadikan platfform. Yang penting percuma..kan!

No comments: