Friday, February 13, 2009

Di mana aku sekarang?

Dari aku kecik sampai la dah besar gajah, cara aku belajar masih lagi tak berubah! Kena tempat sunyi sepi dan malam gelita...sorang-sorang je! Lewat malam dini hari. Rasanya mak aku pun kadang-kadang pening tengok aku belajar tapi leganya dia tak pernah lak ganggu atau bising-bising. Tang tu memang aku syukur sangat! Thank you mum...(dah 2 minggu tak balik Taiping...!)

Ada 2 journal yang perlu dikupas secara mendalam. Aku belum ada mood walau dah baca macam-macam. Belum datang "Ghhhaaaa"... Journal dah ada di tangan tapi hmmm....masih dok melilau tunggu mood stress! Pepagi dah gaduh-gaduh manja gitu, pastu sambung jerit pekik terlolong kat tepi padang then lepak kat McD dengan boyfriend kesayangan...Tapi....belum mai juga.

Sekarang ni aku tengah hilang dari dunia sekejap. Ambil mood untuk berjaga malam ni...Dah set kepala untuk siapkan journal Nazir dan settlekan folio Omar. Apa kisah pun aku kena siapkan semua tu sebab dalam seminggu ni kena siapkan proposal pulak.

Time-time gini kalau drive kat highway, belasah 160kmph...perghhh..ringan kepala!
aaaaaarrrgggghhhhhhhhhhh....tension nyeeeerrr!


No comments: