Friday, March 27, 2009

Crazy Week with Lopsided Smile!

This week is a real HAVOC!


Ada satu take home test yang dah siap but then re-revised like 300 times...hate that.
Ada 4 paper pelajar kena tanda untuk ujian topikal but yang bestnya penyelaras akan key-in markah!!
Malam ni ada satu lagi kelas sebelum exam minggu depan...

Esok (28/3) ada Hari Profesionalisme Guru Negeri Perak.
Lusa (29/3) ada Hari Anugerah Cemerlang dan Mesyuarat PIBG.
Isnin : aku PENGSAN...

Minggu debate dah bermula. Debate untuk hari guru dan debate pelajar!

Minggu depan lagi kurus aku...mak aku operate catarac pada 2/4. Aku exam pukul 3 & 5 April. Mesyuarat kedua untuk debate pun 3-5 April.

PWTC pun macam best je bila tengok Persidangan UMNO. KJ menang. Bagus...Aku suka. Rasanya dia akan jadi next PM lepas Najib kalau Anwar tak naik tahta. Lebih dari tu aku rasa kita ada ramai yang pakar yang mampu predict for the future.


1 comment:

Anonymous said...

salam cikgu.....ni amalina dari tcs...ingat lagi x cikgu????