Saturday, July 18, 2009

Ahaks!

Cun kan?! Nokia 3120 classic ...tambah pula dapat free! (alkisahnya aku switch communication servis provider dari D... ke C....dan aku dapat phone ni percuma dgn syarat aku stay dengan servis yang sama selama setahun. No hal lah!) Alhamdulillah, rasanya minggu-minggu suram aku dah kembali ceria...


Ini pula kehendak yang menjadi keperluan. Akhirnya aku melabur 'sarang burung' aku untuk memiliki Asus x83V walaupun pada mulanya hati aku terpaut pada HP DV4 yang tidak kurang hebatnya. Setelah mengambil pandangan yang pakar, Asus x83V menjadi pilihan muktamad. Specnya memang hebat tapi aku masih lagi terkial-kial menggunakan aplikasi Vista kerana dah masuk comfort zone dengan Window XP! Well...gagau jelah di celah-celah ingatan apa yang telah diajar oleh Obinna! Apapun masih boleh berYM dengannya walaupun terpisah separuh dunia dengan dimensi masa yang berbeza!

Dan aku melengkapkan keperluan aku dengan streamyx 512 kpbs. Sebelum ni aku hanya bergantung dengan servis broadband yang menguji kesabaran aku dan laptop yang sangat tinggi sentimental valuenya.

Bila dah masuk semester dua pengajian di UPSI, rasanya dah tiba masa untuk bergerak dengan full force! Apa yang dirancang semester lepas semakin direalisasikan di semester ini. Menyusun atur setiap perancangan agar selari dengan pre-defined goal.


Begitu juga dengan perjalanan Anisa yang dah dapat greenlight pada 24 November ini, dua hari selepas birthdaynya. Harap semuanya berjalan lancar! So selepas ini mental dan rohani Sufi pula akan dipasak dan diasak... Mampukah aku? Insyaallah dengan mereka yang hebat-hebat di sekeliling aku ketika ini, pastinya aura mereka terlampias ke aku juga kan!!! Numpang tui, kata rakan gaduh aku!






HOORAY!!

No comments: