Monday, July 6, 2009

Siapa punyee??

Lorrr...sapa punya gheta yang tidak bernama tersadai bawah seat kereta aku nih? Itu pun nasib baik aku nak cuci kereta masa balik Taiping kelmarin. Kalau idak terperuk lah kat bawah tu...Ikut hukum kalau tak ada yang claim dalam masa 30 hari...bermakna dah bertukar tuan le! Aku dulukan dengan terima kasih la sebab sedekah kat aku yang tengah mencari kamera baru....
Memang best bila balik rumah sendiri walaupun hanya 24 jam je!! Terkocoh-kocoh aku lepas kuliah Prof Omar sebab panggilan dah bertalu masuk bertanya di mana kah aku!!! Bila jumpa adik-adik, mak sedara dan paling best sekali bila dapat makan kuah durian...tangan mak! dan dibelanja mee goreng udang dek birthday boy yang dah 34 tahun ghupanya..(Sanggup aku chelok kelas SPSS walaupun dah dijemput dengan hormatnya!!!)..Fushh...Best nye! Terima kasihle Ijan tapi akak masih dok teringatkan kamera Sony yang "itu"!! Jual jelah!

p/s: Sheda..tolong emailkan gambor2nye!

No comments: