Tuesday, December 2, 2008

From Iran 16 Nov (Entry 2)

Salam,Lagi sejam setengah aku nak naik bas ke Shiraz, so melepak jap kat internet cafe nih.Hari nih round2 Imam Square, square terbesar di dunia selepas Tiananmen, Beijing. Sejuk giler time malam mcm nih. Angin kuat. Temp kat sini makin turun. Rasanya 1 degree kot. Bibir aku pun dah pecah2. Pedih. Kulit kering & menggelupas. Rashes dah naik. Gatal sangat2. Ni yg aku benci bila travel tempat sejuk. Lagi, aku tenguk masjid2 kat sini. memang fascinating ukiran & grafik yang dilukis pada tiles. Dari lantai sampai ke dinding hingga ke kubah, semuanya tiles & mirror. Cantik tak terkata2.
Hari ni dah 2X Iranian invite ke rumah diaorg tapi sebab tak cukup time, tak dapat nak pergi rumah diaorg. Pelik aku.....baru jumpa, sembang tak sampai 5 minit, diaorg dah ajak ke rumah.

No comments: