Wednesday, June 20, 2007

Washington DC: Destinasi semakin hampir

Semalam aku tiba di Gallaudet Hotel. Kami bertolak dari International House, Philadelphia pada pukul 2.35pm, dijaangka tiba di DC jam 4pm tapi apa yang dirancang tak semestinya berlaku! Limousine Coach (Bas) pecah tayar dekat Delaware kerana terlampau banyak beg so tersangkut 2 jam tetapi pada ku ianya ialah "Happy Incident"! So sampai jam 8pm.
Setiba sahaja aku memang terus mendapatkan program packet, dinner dan terus menuju ke bilik. Fulamak saiz bilik 5 kali ganda bilik aku di International House..dengan king saiz bed!! Siap ambil long bath lagi!! Aku check around, tengok di floor aku ada gym..rasanya pasti akan mencuri masa utk exercise. Bayangkan 5 bulan di USA naik 6 kg.

Pada hujung minggu terakhir di Philly, aku bersama 6 rakan mengambil kesempatan ke Niagara Falls, one of the seven wonders of the world. Keindahan yang tak dapat di ucapkan.

No comments: