Monday, August 11, 2008

Boringnyeeeeer....


Au rasa aku tak leh duduk melingkau je! kena pikir projek baru. Tak leh jadi bila asyik melahu je dari pagi sampai petang...akhirnya aku membuat keputusan "mengpehognek" HP photosmart 2.01 yang diinstall bersama printer baru aku! Tambah pula aku guna laptop DELL Latitude yang lama dan banyak pula songehnya. Malam tadi aku pun mengadap laptop aku cuba guna card reader yang dibeli di Bangkok.. 40 baths je (macamlah kat Malaysia tak ada! ~ orang beli souvenir cun, aku cari benda macam tu je!)
Fuiyoo...cantik la..siap boleh print direct guna glossy paper! Kira lepas ni aku boleh bukak kedai gambar sendiri! Kisahnya sebab aku ke kedai gambar tanya ghega burn CD...RM 10! Walamak mahalnya.
:: Kadang-kadang kita nak kena cari pencetus untuk melakukan perkara yang selama ni kita ketepikan...Bukan malas tapi "untuk apa?"

No comments: