Monday, November 30, 2009

Semangat ku Tiba-tiba Dihembus Kembali

Heheh....hari ni  semangat aku yang semakin longlai tetiba terasa dihembus kembali..hangat dan menusuk kalbu!

Sekali sekali kena sebegini! Terasa disayangi dan dihargai...Kalau orang lelaki perlu dijaga dan dibuai egonya, perempuan pula nak dilentok dan diayat-ayat cinta juga!!

Hari ini, aku dimanjai dek tiga pahlawan ganteng UPSI dengan ayat-ayat yang menusuk kalbu! Tak rugi aku balik lewat dinihari semata-mata untuk Research Training Program. Terima kasih pada hero aku yang tolong daftarkan....Itu je kut hadiah hari jadi aku....!!!Cuma sayang sekali aku tak dapat nak bercinta dengan hero SPSS pada hari Rabu sebab ada tugas yang perlu didahulukan!

Sewajarnya sudah sampai masanya UPSI mula mengendalikan program sebegini dengan lebih terancang dan bertakwin agar pelajar-pelajarnya dapat mengatur masa bersesuaian dengan jadual masing-masing. Ramai di antara pelajar separuh masa yang mempunyai komitmen lain yang perlu diberikan perhatian juga...Tapi aku tetap akan mengambil peluang yang ada walaupun bertukar pula nama hari ni jadi "Rahimah" dek Prof Nek Kamal...Layan jelahhhh....

No comments: