Sunday, October 5, 2008

Memenuhi Undangan.




Hari Raya ke lima...






Memenuhi undangan rumah terbuka di Nita di Ipoh. Sedap juga makan laksa Johor dia..kiranya sesedap spagetti aku la....Dan aku suka tengok design rumah dia..cantik dan sesuai. Kadang-kadang aku juga fikir, kat mana la tapak kekal (batu 2...kompom), asyik merantau je!




Dari Ipoh, aku pusing ke Pantai Remis untuk ke Bumi Hijau ikut highway Lumut, sempat la aku test speed kereta lepas overhaul...okay gak, boleh touch 140kmph. Boleh layan dengan Merc! Sekali-sekala...






Rupa-rupanya ada Birthday boy. Baru cukup 54 tahun! Sempatlah si Anisa perabih kek hari jadinya!


Dari Bumi Hijau kami bergerak ke Sg Batu pula...hehehehe...dalam nak balik awal sebab ada jemputan rumah terbuka di rumaah tokey kueteow, langsung makan malam di sini je!

Yang penting Anisa dan Sufi enjoy!




No comments: