Sunday, September 14, 2008

Siapa Sangka?


Kali pertama aku membawa Anisa ke Pasar Ramadhan selepas beberapa kali merenggek-renggek nakkan ayam percik, akhirnya aku memilih untuk berbuka puasa berjuadahkan apa yang ada di Pasar Ramadhan di Batu 2 1/2 je.

Siapa sangka selepas 15 tahun berpisah dan terpisah tanpa khabar berita, akhirnya aku jumpa balik dengan abang, kakak aku!!
Kami bertiga sekelas masa di Maktab Perguruan Persekutuan Pulau Pinang sessi 1991-1993 mengikuti Pendidikan Sekolah Rendah Pendidikan Inggeris. Mereka berdua bertugas di Kelantan dan akhirnya tahun lepas balik kampung cik abang di Taiping.
Depa dua kirim salam kat ko Mat Nor. Kebetulan mereka bertembung dengan Jamil, aku je tak sempat...
Raja: 019-5671841
Ezan: 013-9510216
Masa aku kat US, budak2 PI buat reunion...banyak geng kami kat Penang! Kampung Kak Ezan....tapi aku pesan suruh diorang contact ko, tapi rasanya baik ko yang contact diaorang nih! Depa dok tengah sibuk nak pindah rumah.
p/s: aku tak dapat no Yami..mak aku bercuti di Shah Alam! Selamat Berpuasa...

2 comments:

jinggo said...

terima kasih cgu - kerana jengok blog saya.kita serupa tapi tak sama. semuga ruang @ peluang yang diberikan kepada kita mampu kita DAMAI kan dunia ini.....

Sharifah Hassan said...

Terima kasih juga untuk cikgu kerana hadir di blog saya yang tak seberapa ni.

Kita serupa tapi tidak sama. Mungkin kita mempunyai halatuju yang seia dan sekata!

Seperti kata cikgu juga, damai dunia pasti mendamaikan hidup kita...