Monday, December 10, 2007

Akhirnya...

Aku buat phone call keramat.....YAHOOOOO.......aku akan fly pada hari Rabu!!

Anyway satu pengakuan la!!

Aku sebenarnya lebih suka duduk di rumah aku sendiri sekarang sebab banyak perkara yang dapat aku susun dan lihat semula supaya kedepan aku tak menyesal...

Namun begitu pemergian aku bukan untuk selama-lamanya kan!!!

19hb aku akan terus ke Langkawi pula untuk seminggu. Disana aku akan plan cuti raya yang paling best untuk anak-anak aku. Baru adil sebab aku tak dapat bawa mereka kali ini. Dah 10 tahun aku nak buat 'Island Hopping" dengan anak-anak aku dan tidur di chalet supaya mereka boleh mandi laut sepuas-puasnya. Teringin nak menjadi pelancong di kampung halaman sendiri!

So pesanan untuk rakan taulan, sahabat handai, adik-adik, anak murid dan insan-insan tersayang...

hargailah hidup anda sehingga ke nafas yang terakhir...depangkan tangan dan lihatlah segala keindahan dengan mata hati sendiri. Semua keburukan dan kecelakaan sebenarnya membawa hikmah yang tidak ternilai! Hidup hanya seketika..mati jua akhirnya. Berbuatlah baik pada yang ada, damaikan yang bertelagah...sejukkan yang kepanasan, bahagiakan mereka yang kesunyian dan sentiasa berikan yang terbaik kepada semua.

sharifah che hassan...

No comments: