Saturday, October 27, 2007

Hari ini Dalam Sejarah

Ketika berusia 16 tahun, aku masih ingat pada hari itu, kami membuat lawatan ke Pangkalan Tentera Laut di Lumut. Gambar ini di ambil di pekan Lumut yang jauh berbeza pandangannya hari ini.


Dan aku genap 35 tahun hari ini!

Hadiah yang paling best aku terima hari ini ialah kerja rasmi hujung minggu di Kampung Gajah dari 26 hingga 28 Oktober 2007!

Tapi pastinya tak boleh lawan ucapan birthday dari bonda tersayang!

Sebagai birthday girl, pastinya aku diberi peluang untuk membuat permintaan kan?

Kalau aku diberikan 3 permintaan...

Inilah permintaanku:

1. Iman
2. Tenang
3. Sabar

2 comments:

Anonymous said...

Happy Birthday! Semoga kecemerlangan diri menerjah dalam kehidupan anda!

Sharifah Hassan said...

Terima kasih...Insyaallah dengan kudrat dan ilmu yang ada, pasti sekali itu impian yang diimpikan!