Monday, September 17, 2007

Angels of Tarcisan Convent



Apa yang istimewanya dengan kelas ini? Hmmm..mereka telah menjadi bahan kajian aku sejak 1 Jun 2007.Banyak teknik baru yang telah aku perkenalkan kepada mereka dan terima kasih kepada mereka, apa sahaja yang aku lontarkan pasti akan disambut.

Ketika gambar ini diambil, mereka sedang sibuk membuat 'resume' dan 'job application letter'. Terbukti aktiviti ini berjaya memperlihatkan bakat terpendam dan diri pelajar-pelajar ini.

Ini kerana, dalam topik 'Job of the Future' mereka dikehendaki membuat carian online untuk mendapatkan jenis-jenis pekerjaan di masa hadapan. Kemudian mereka memilih sejenis pekerjaan di mana mereka perlu membuat iklan kerja, membuat interview dan melantik pekerja. Dalam masa yang sama mereka juga perlu memohon pekerjaan yang ditampal oleh rakan mereka dan menjalani interview. Aktiviti tersebut memang menarik dan telah membina keyakinan yang tinggi dalam diri mereka. Tahniah buat kalian.

3 comments:

Sharifah Hassan said...

hi gals...leave your comments here so that I am able to use them to write about you...some times...I do need some directions...

Luv all

Cikgu..

skydancer said...

you are a good teacher..indeed.

skydancer said...

you are a good teacher..indeed.