Thursday, September 27, 2007

Semakin Hampir

Aku selalunya sangat excited bila merancang birthday celebration untuk ahli keluargaku. Selalunya simple yet sweet!

Terkenang semasa menyambut birthday Aisyah tahun ini. Semasa harijadinya aku berasa di US lagi. Teringat kata-katanya sebelum aku ke US tempohari.
" Mak.. tahu ni Aisyah nak surprise party kat rumah Paklang, mak kena beli kek dan present tapi jangan bagi tahu kat Aisyah yang mak buat birthday party kat Aisyah!"

Sedih sungguh sebab aku tak ada bersama pada hari jadinya ke 8 ~20 Jun. Ketika itu aku berada di Niagara Falls, USA. Dikenangkan kembali memang dia terasa akan ketiadaanku itu.

Sekembalinya aku ke Malaysia, perkara yang pertama dilakukan memang merancang nak sambut birthday dia di Restoren FattyCrab. Tapi aku memang keletihan. Maka dibuat kecil-kecilan keesookan paginya.

Rasanya masa hari raya ni memang ada surprise untuk semua orang pada 15 Oktober sebab rupa-rupanya ramai yang bakal menyambut hari istimewa!

Ulang tahun perkahwinan Emak dan Abah yang ke 38(6 Oktober 1969)
Hari Lahir Ahmad Danish Sufi yang ke 2 (9 Oktober 2005)
Hari Lahir Aleeya
Hari Lahir Shariani Ibrahim (sepupu kesayangan aku)

Fulamak...ada lagi list yang belum dimasukkan..

No comments: